//
you're reading...
Uncategorized

Recent Updates


Dejdemii de proiecte , 8 desene la germana am avut de facut , ca se tot ruga de mine profa sa i le fac , cica sunt pentru probele orale la olimpiada de germana , ma rog.Am si Procopiu sambata , ma prezint cu Flesh acolo sa prezentam statia orbitala , imi e asa lene.Am dormit 4 ore azi noapte , din cauza profei de germana…Vreau sa termin si o parte din primul episod din Time Traveler , m-am pus serios pe treaba la comicul ala , am facut 3 pagini in 3 zile.La dracu ma , n-am timp de nimic.N-am chef de meditatii la mate si nici sa pierd vremea 6-7-8 ore la liceu , cu ceva ce stiu ca nu o sa folosesc in viata mea , pentru ca nu o sa dau la o facultate tehnica.

Weekend-ul e cam distrus , sambata dimineata la 9 meditatie la mate , dupaia desen pana pe la 2-3-4 , stau cat vreau la atelier sa desenez.Apoi mai ies putin pe-afara la o bere or something , stau pe mes , ma joc , mai desenez ceva , se face 4 dimineata.Ma culc si dorm pana la 2 a doua zi…Duminica e ziua aia rezervata pentru treaba , si fac treaba un cacat , ma trezesc , ma spal , mananc , se face 3 , deja trece jumatate de zi…

Da , partea mai importanta a postului , despre blog.Dupa cum unii din voi stiu , in 2-3 luni ma mut in Cumpana , voi avea calculator nou si abonament nou la net.Partea cea mai buna din mutatul asta la Cumpana e ca abonamentul de net pe care il iau include si un domeniu + hosting , incluse in plata lunara.Nu ca e tare?Abia astept.O sa instalez wordpress si comicpress pe domeniul respectiv si o sa mut tot blogul pe domeniu.Singura parte nasoala e ca am doar 100 MB disponibili, si eu cum am desene de 1-2 mega fiecare , nu stiu cat o sa ma tina spatiul ala…Poate uploadez pe alt site , gen photobucket si pun cu link. Nu stiu , ma descurc eu cumva…

Da , voi fi vecin cu Zisu.

Edit from Wolfie:
Nici programul meu nu e ușor, cel puțin până pe 4 Aprilie. Adică, când va fi naționala la informatică. Până atunci… pregătire zilnică… Și să nu uităm de cele 3 ședințe de sport suplimentar pe săptămână.

Apropo de site. Să fie și doar 100 MB. Reducem artworkurile standard la 200-300 KB per piece și comic-urile la 500, compresie JPEG. Oricum, partea mai grea e customizarea site-ului, considerând că vom folosi wordpress/comicpress.

Apropo, Cumpăna are următoarele facilități: cocalari, pițipoance, pițerie, internet și Zisu.

About Cheez

Everyday normal guy.

Discussion

5 thoughts on “Recent Updates

  1. O sa-l urmaresti pe Zisu cum se spala pe dinti?

    Posted by Sombrerito | March 18, 2010, 10:30
  2. spor la trb frate;)

    Posted by raby | March 19, 2010, 21:39
  3. cmon dude, whats that bad in being zisu's neighbour. im his personal slave, and i'm telling you, it's not so bad.

    Posted by sclavul lui zisu | March 21, 2010, 19:52
  4. Well, it ain't bad. Adică, Zisu este o facilitate a Cumpăna & Co., right?

    Posted by Wolfie Fjordstrøm | March 21, 2010, 22:20
  5. ai o leapsa de la mine, pe blog

    Posted by ciuixxx | March 22, 2010, 18:43

Leave a Reply

