//
you're reading...
Uncategorized

Leapsa de la Ciui


N-am mai primit demult o leapsa , mersi mult Ciui πŸ™‚


Primul cuvant pe care l-ai spus: tata
Prima zi de scoala generala: Mi-am spus ceva de genu “Oh god , all my tomorrows are fucked from now on…” , dar n-am avut ce sa fac…
Primul tau sarut: gradinita pupici , french kiss in a 8a :))
Prima formatie care ti-a placut la nebuie: Nirvana si Linkin Park
Primul CD cumparat: Nirvana – Gold Best of
Prima zi de liceu: Pai , stiam ce o sa urmeze , stiam cum e sa-mi fie stricate zilele. Dar n-am avut cum sa ma impotrivesc
Primul cuvant pe care ti l-a adresat prietenul cel mai bun: “Buna” , ce ar fi putut sa zica?
Prima zi de facultate: Sunt a zecea πŸ™‚
Prima restanta: –
Prima zi la locul de munca: N-am muncit pana acum decat la tata la servici putin , la indosariat planuri , ma simteam ok , colegii tatei de 20-30 de ani se purtau ok cu mine 
Prima oara cand ai postat pe blog(data): 19 Martie(03) 2009 , chiar ca , blogul meu a facut un an acum 4 zile 






Dau si eu leapsa mai departe lui:Sombrerito , Zisu , Rabbit, Arina.

About Cheez

Everyday normal guy.

Discussion

3 thoughts on “Leapsa de la Ciui

  1. prima leapsa de la mine de pe blog…vreau sa vad pana unde ajunge:))

    Posted by ciuixxx | March 24, 2010, 18:04
  2. multi inainte frate;) eu mai am mult pana acolo:))

    Posted by rabbit | March 24, 2010, 20:42
  3. app sa postezi craniu k e genial

    Posted by rabbit | March 24, 2010, 20:42

Leave a Reply

