//
you're reading...
Game Reviews

Review: Dragon Age Origins


Voi vorbi si eu despre un joc , pur si simplu nu ma pot abtine sa nu scriu review la jocul asta absolut genial.E primul meu review la un joc asa ca , don’t be harsh , readers.

Totul a inceput intr-o seara , a 3-a seara cand mi-a zis Gabi ca isi cam pierde viata cu Dragon Age , si ghici ce? Am decis sa mi-o pierd si eu…M-am uitat la cateva gameplay-uri pe youtube , am vazut cam cum sta treaba si cu storyline-ul si mi-a lasat o buna prima impresie.Era vreo 2 noaptea cand a terminat de descarcat , numai puteam de somn dar a trebuit sa il instalez…Intr-un final l-am lasat sa se instaleze si m-am dus la culcare.A doua zi m-am trezit la 8 ca sa il joc…

Crearea personajului

Partea de Character creation e un mic joculet taaaree interesant…Eu cred ca am pierdut jumatate de ora sa imi creez personajul.Credeti-ma , cel mai oribil lucru intr-un joc este sa ai prea mult de ales , pur si simplu nu stiam cum sa il customizez mai pe placul meu.Pana la urma l-am facut mai maroniu , cu ochii negrii si parul brunet cu o nuanta usoara de rosu , cam ca mine , doar ca i-am pus si un tatuaj smecher pe fata.

Ai de ales intre 3 rase: nelipsitii Oameni , nelipsitii Elfi , nelipsitii Dwarfi , zic nelipsitii pentru ca cu totii dam de aceste rase in orice joc fantasy-rpg.Oamenii sunt cei mai manly daca iti faci caracter barbat , Elfii arata ca niste homosexuali , oricat te-ai chinui sa il faci barbat…iar Dwarfii zici ca au sindromul Down.

Dupa ce te joci putin cu rasele si cu toate optiunile de customizare a fetei , culorii pielii si a parului , ajungi la partea cea mai grea , alegerea unei clase.Ei bine , Bioware sunt geniali pentru ca la customizarea infatisarii iti dau foarte multe de ales , iar la alegerea clasei ai doar 3 optiuni: Warrior , Mage , Rogue. Atat!Si Bioware sunt si mai geniali , te lasa sa iti customizezi clasa pe parcursul jocului , iti alegi o profesie secundara cum ar veni , cum sunt Templar sau Berserker daca esti Warrrior , spre exemplu.Si orice alegere ai face , nu cred ca o sa o regreti , Gabi m-a sfatuit sa ma bag Warrior pe two handed , eu m-am bagat pe dual Weald , si ma descurc excelent si asa.


Gameplay

Daca ai jucat Knights of the Old Republic atunci sti cam cum merge si sistemul din Dragon Age , doar ca e imbunatatit.In KOTOR cand dadeai peste un inamic iti dadea pauza la joc si intrai in Tactics Mode din prima , mie personal nu mi-a placut prea mult , oricum puteai sa apesi pe space rapid si intrai in real time in no time , dar nu era doar asta , erau multe alte chestii enervante de care Bioware a scapat acum in Dragon Age.

Un alt exemplu cu gameplay asemanator este Neverwinter Nights , dar nici nu se compara , gameplay-ul la NN era foarte plictisitor , greoi , si foarte enervant e ca nu era optimizat cum trebuie , grafica pentru NN nu este asa buna insa tot foarte greu era procesata orice particica din environment.

Dragon Age le da clasa predecesorilor , dupa parerea mea e cel mai bun gameplay pentru un RPG.Singura chestie care ma enerveaza este ca nu te lasa sa explorezi absolut toata lumea din joc.Orice zona din joc are un exit point in care daca intri iti apare frumos o harta si selectezi unde vrei sa ajungi , drumul tau este trasat cu picaturi de sange pe harta pe masura ce inaintezi , si ocazional dai si de un conflict in mijlocul ulitei , la care , bineinteles , trebuie sa iei parte.

Un lucru bun , chiar foarte bun , este ca ai un mic grupulet de prieteni culesi de pe meleagurile Ferelden-ului care te ajuta ici si colo , ii poti controla pe oricare din ei , tu le atribui skilluri si abilitati noi la fiecare nivel crescut , tu faci tot ce vrei din prietenii tai virtuali iar pe ei nu ii deranjeaza cu nimic.Poti intretine si relatii cu partenerii de drum , eu m-am bagat pe Morrigan…

Storyline

Ce pot sa spun despre storyline … putin cam cliseic , inspirat din The Lord of the Rings , din cate am vazut eu.In principiu , te lupti cu The Darkspawns(niste urati care arata ca orcii din LOTR) , blood mages torturati de propriul rau , condamnati sa traiasca sub pamant , iar la fiecare 100 de ani se trezeste un Archdemon(sau dragon…) care sa ii conduca spre suprafata si sa distruga tot in cale.

Povestea este diferita , depinzand de rasa pe care ti-ai ales-o.Eu sunt human warrior si povestea a inceput cu atacul castelului tatalui tau , de catre (guess who?) darkspawns! Esti recrutat de Duncan spre a fi un Grey Warden si sa lupti impotriva lor , bei sange de darkspawn si devii un Grey Warden in final , apoi povestea se complica… Numai fac spoiler ,  gata , ramane sa jucati…

In concluzie voi da note si voi comenta punctele principale ale jocului

  • Gameplay – 9.75 – Gameplay perfect pentru un RPG genial.
  • Storyline –  8.50 – Putin plagiat , putin cliseic , dar jucabil.
  • Grafica – 9.50 – Placa mea video este varza , si totusi a suportat grafica asta , nu imi explic cum…
  • Soundtrack – 8.75 – Cand e liniste mzuica e linistita , cand te bati muzica e agitata , mai mult nici nu trebuie.
About Cheez

Everyday normal guy.

Discussion

3 thoughts on “Review: Dragon Age Origins

  1. Mie acest joc mi-a furat 3 zile libere din viata mea. Le vreau inapoi. De ce nu pot avea viata sociala ca toata lumea. De ce nu ii pot trimite mesaj prietenului mei cel mai bun cu “m-am futut” fara sa stie ca partenera mea… a fost defapt Morrigan, un personaj virtual din acest joc, addictive. Na i keed i keed.

    Posted by s0mbrerit0 | June 1, 2010, 22:22
  2. Pe mine m-a enervat RAU de tot….VIVA KOTOR!!!

    Posted by curlydude93 | September 7, 2010, 23:58
    • Mie imi place mult Dragon Age , inca imi place si il mai joc :)) E adevarat , e mega dificil in unele momente , e super tactic trebuie sa te gandesti foarte bine ce party iti faci si ce tactici folosesti ca sa iti iasa… oh and don’t forget to buy Health Poltices , lots of ’em.

      Posted by Cheez | September 8, 2010, 09:43

Leave a Reply

