//
you're reading...
Muzica

Sonisphere Day 2 Review

Daca tot am fost , trebuie sa scriu si post despre asta.Nu fac asta ca sa oftic lumea care nu a fost sau ceva , doamne nu , ci doar de dragul de a face un review.

Am ajuns acolo pe la 3 , canta Vita de Vie deja , in locul celor de la Heaven and Hell.Noi eram la coada si asteptam sa intram.Ne strecuram mai in fata cozii , pentru ca era interminabila , nu ne puteam duce de la capat ca ar fi fost oribila asteptarea , plus ca in 10 minute incepeau Anthrax. Intram , dupa ce suntem controlati pe pipaitea si pe luatea de paza de-acolo  , BGS-ii.Ne strecuram in fata normal circle-ului in timp ce sunetistii reglau instrumentele , intr-un final intra si Anthrax.

Anthrax mi-au placut , au cantat bine , sunetul a fost cat de cat bun , pacat ca nu stiam nici o melodie de-a lor…Au cantat Heaven and Hell pentru Dio , asta mi-a placut mult.Uite si inregistrare:

Au urmat Megadeth , care pe mine sincer m-au dezamagit , pentru ca nu au prea comunicat cu publicul , si m-a dezamagit sunetul , abia se auzea vocea lui Mustaine, dar probabil asta a fost din cauza ca nu stateam eu unde trebuie.Au cantat melodii precum Holy Wars , Trust , A tout le monde , Skin o’ my teeth , Peace Sells but who’s buying, Symphony of destruction,Hangar 18,In my darkest hour.Ma asteptam sincer sa cante si Tornado of souls , adica speram , dar nu… Per total mi-au placut , oricum.Uite si inregistrarea de la In my darkest hour:

Au urmat SLayer , care au fost dementiali.La cat de suparati sunt ei bineinteles ca nu au comunicat cu publicul , Tom Arraya a spus doar un “Thank you” timid.Sunetul a fost impecabil la ei , si a fost fucking loud , tobele le simteam in mine si chitara lui Kerry King in centrul creierului.Nici ecranele nu le mai functionau bine.Au cantat piese gen South of Heaven , World painted blood , Raining blood,Angel of death.Pogo a fost din plin , au si filmat pogo-ul , cred ca doar la Slayer BGS-ii nu au oprit pogo-ul.Inregistrare de la South of Heaven:

Apoi Metallica.Bineinteles ca s-au lasat asteptati o gramada de vreme , ne asezasem pe asfalt si i-am asteptat vreo 40 de minute.Show-ul lor a fost impecabil , au comunicat cu publicul (ma rog , a fost cam acelasi speech pe care il tine Hetfield everytime), au fost energici pe scena , efectele nu au lipsit.NU mi-a placut cand au cantat doua melodii de pe Death Magnetic…inainte sa inceapa melodiile alea au bagat si un cinematic a la sanedammarecuultimulnostrualbumcareestedecacat , toti din jurul meu erau OMFGDADADAMAMACETAREWOW! i was like , nooooooooo , no Death Magnetic please!Cel mai mult din show-ul lor mi-a placut intro-ul de la One , cu tot felul de explozii pe ecran si artificii , foarte tare a fost.Mi-a placut ca la bis au cantat Seek and destroy , mi-au placut multe dar imi este tare lene sa le mai enumar aici.Inregistrare cu One si Master of puppets right here:

A fost un moment cand chiar credeam ca va incepe The Big Four on the Same Fucking Stage , dar nu s-a intamplat asta…Isi aratase Hettfield pana la camera , si erau simbolurile celor 4 trupe , a intors pana , si scria The Big Four.Eu cel putin eram in extaz , credeam ca o sa intre toti pe scena sa cante Am I Evil ca la Sofia…dar n-a fost sa fie…

Oricum a fost cel mai tare eveniment , a scris istorie , those fucking 4 legends in.. Romania!Unfuckingbelievable.

About Cheez

Everyday normal guy.