//
you're reading...
Ganduri absolut random, Jurnal de bord

WordPress vs Blogspot


Prima intrebare pusa de un blogger incepator: WordPress sau Blogspot?

Pai , pe amandoua poti sa iti spui parerea clar si raspicat , nimeni nu te opreste sa zici ce gandesti insa:pe WordPress customizarea este limitata , chiar foarte limitata , trebuie sa platesti ca sa editezi css , html , xhtml si toate astea , pe cand pe Blogspot customizarea e nelimitata si moca , iti poti uploada teme luate de pe site-uri sau daca te pricepi la programare web iti poti chiar creea propria tema , iti poti adauga butoane de share pe Facebook , Twitter si Yahoo sau Google , Tumblr sau orice alt site de sharing , butoane pentru like sau dislike , butoane pentru rating , customizarea ratingului (bad , ultrabad , fucking bad , epic win , fail , chestii d-astea ).Pe Blogspot postezi usor o chestie , e foarte on the move blogging , dupa parerea mea , pe cand pe WordPress poti scrie articole de pagini intregi si cu poze si pot iesi chiar foarte professional daca sti cum sta treaba.La dashboard WordPress intrece cu mult Blogspot , e mult mai organizat , mai complex , mai profesional.Sistemul de comentarii iarasi este mult mai bun la WordPress , de exemplu daca comentezi pe un blog WordPress iti scrii datele cat se poate de rapid , link catre site-ul propriu , un nickname si atat! Pe cand daca comentezi pe Blogspot trebuie sa iti scrii adresa site-ului (asta daca ai site , cam doar in cazul asta e enervant) , este verificata adresa , mai dai ceva date , gen e-mail si chesti de genul.Nu stiu , pur si simplu ma enerveaza Blogspot la sistemul de comentarii.Inca o chestie , pe Blogspot nu ai pagini.Spre exemplu daca vrei sa scrii o pagina “Despre mine” sau “Contact” , nu poti! Decat sa creezi posturi in loc de pagini si sa editezi html niste butoane pentru paginile respective , pe cand in WordPress este gandita treaba asta si sunt usor accesibile paginile prin meniuri in antetul , subsolul sau bara de widget-uri a temei alese.

Dupa parerea mea , chiar daca WordPress are customizarea limitata , este mult mai organizat , profesional , si daca ai norocul sa dai de o tema care e in ton cu tine o sa ai blogul visurilor tale.

Tu , ce alegi? WordPress sau Blogspot?

About Cheez

Everyday normal guy.

Discussion

7 thoughts on “WordPress vs Blogspot

  1. WordPress, wordpress, wordpress 🙂

    Posted by Hestia | July 22, 2010, 23:03
  2. That’s the spirit!

    Posted by Cheez | July 22, 2010, 23:20
  3. dude, cu putine cunostinte iti iei putina gazduire (moca/platita, doesen’t matter) si iti instalezi un wordpress (unele hosturi au si tooluri pentru asa ceva), pe care ti-l customizezi cum vrei tu

    Posted by matzipan | July 31, 2010, 20:12
  4. Pe blogspot nu ti se cere adresa de mail decat daca vrei sa comentezi cu cont Google si nu esti logat. Nu ti se cere neaparat site sau nume si nici verificare – toate astea tin strict de setarile facute de proprietarul blogului.

    E intr-adevar mai ciudatel sistemul, eu am incercat sa il pun in cea mai accesibila forma posibila. Nu pot sa il fac chiar ca in wordpress – am un iframe acolo. As putea sa folosesc ceva de genul intense debate sau diqus insa nici astea nu m-au multumit pe deplin. Si sa fac eu cu manuta mea si exact asa cum vreau eu ceva in genul intense debate sau disqus nu ma pricep. Bine, e drept ca nici n-am incercat 😛

    Si ai pagini. Au un link de forma nume-blog.blogspot.com/p/nume-pagina.html

    Cu wordpress nu m-am jucat inca absolut deloc, o sa o fac si pe asta pana la sfarsitul anului.

    Posted by brontozaurel | July 31, 2010, 22:19
    • Nu stiu , pe mine ma cam enerva blogspot…Dar blogul tau chiar arata super ok , e tema de wordpress presupun.Are multe hibe blogspot , dar pana la urma poate fi si o chestiune de gusturi.
      Si in legatura cu (virgula) comentariile pe blogspot , inseamna ca nu am stiut eu sa setez cum trebuie , ca mi se plangea o gramada de lume ca se comenteaza greu pe blog.

      Posted by Cheez | July 31, 2010, 22:23
  5. wordpress dupa parerea mea e cea mai buna platforma pentru un blog

    Posted by AlexXxuTzZu | August 11, 2010, 18:37

Leave a Reply

