//
you're reading...
Funny stuff, Game Reviews, Ganduri absolut random, Jurnal de bord

Familia Ville , jocuri pe Facebook


Ce ziceti de jocurile de pe facebook?Eh?V-ati saturat de actiunea oferita de jocurile RPG , de strategie , Adventure sau Shooter? Nici o problema , facebook vine cu rezolvarea la aceasta problema.Tot ce trebuie sa faci este sa te folosesti de mouse pana la refuz!

Sa incepem cu Farmville.Sa fim seriosi , cam cat la suta din userii facebook nu au avut la un moment dat o ferma in Farmville?Foarte putini.Adica , cand jucam eu , mai mult de jumatate din prietenii mei erau adepti Farmville si imi erau neighbours.Am jucat pana la level 9 si m-am lasat…Tot ce faceai era sa iti cumperi animale , sa plantezi copaci si plante si sa astepti sa rodeasca , si primeai bani cand cultivai roadele , ca sa (ghici ce) sa plantezi altceva!Si sa faci acelasi lucru la nesfarsit…

Acum a mai aparut un Ville , Frontierville!Si de asemenea e jucat de majoritatea userilor Facebook.Cand m-am apucat sa joc iar m-am trezit ca jumatate din prietenii mei jucau deja.Ce pot sa spun despre el , e mai dinamic , mai interesant , insa faza cu farmingul de crops a ramas aceeasi , tot trebuie sa astepti N ore ca sa iti creasca plantele si sa le culegi , ca mai apoi sa primesti bani.Poti sa tai copaci , sa iti construiesti un mic orasel western , sa ai chiar locuitori in oraselul tau , insa ca treaba sa mearga repede trebuie neaparat sa dai bani la facebook (materialele de constructie se cumpara cu bani reali , sau pot fi trimise ca gift de prieteni , ceea ce nu se prea intampla.)

Despre jocurile astea nu pot sa spun decat ca iti cam fura viata , pentru o scurta perioada de vreme , ca de jocurile de genul astora nu ai cum sa nu te plictisesti.Mai sunt multe alte jocuri dar chiar nu am chef sa le enumar aici , le stiti voi oricum…

Tu ce joci pe Facebook?

About Cheez

Everyday normal guy.

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

