//
you're reading...
Art, Ganduri absolut random

De ce sunt cartile scumpe?


In ultimul timp am tot vizitat site-uri care se ocupa cu recenzii si vanzari de carti.Ma intereseaza mai ales categoria Arts.Dau click la categoria Visual Arts sa vad ce au pe Okian.ro , toate cartile peste 100 de lei.Am gasit doar una , foarte interesanta la 30 de lei , care chiar se merita , dar sunt carti absolut exceptionale , cum ar fi Invented Worlds: Psychology of the Arts(peste 300 de lei…) , Asian Arts , Aesthetic Leadership: Managing Fields of Flow in Art and Business , Art and Culture: Critical Essays , toate astea peste 100 lei fiecare! Cum mama dracului as putea eu sa imi completez macar un raft din biblioteca doar cu asemenea carti despre arta daca imi lipsesc banii necesari?

Cartile ar trebui sa fie accesibile pentru toata lumea , absolut pentru orice tip de om , indiferent de venit , clasa sociala sau mai stiu-eu-ce.In fond , cu totii avem dreptul la informatie , nu e asa?

About Cheez

Everyday normal guy.

Discussion

4 thoughts on “De ce sunt cartile scumpe?

  1. Incearca pe scribd.com poate gasesti ceva
    Ce legatura are bukake cu cartile scumpe??? wtf

    Posted by make | August 4, 2010, 22:37
  2. Daca mai esti interesat de carti,iti recomand http://www.bookdepository.co.uk/
    Ai nevoie doar de un card iar transportul este gratuit.
    Nu stiu cum sta treaba la sectiunea arte,dar in orice caz am observat ca sunt mai ieftine decat ce avem noi prin carturesti/diverta.

    Posted by Adeline | September 5, 2010, 21:15

Leave a Reply

