//
you're reading...
Jurnal de bord

Klausenburg


Cluj , oh sweet Cluj.Cele mai frumoase momente petrecute in tine , prietene , intai la Sommerschule , acum cu prietenii. Nu regret ca mi-am dat milioanele salariului pe scurta saptamana de distractie aici , la poalele Apusenilor , nu regret nici macar drumul chinuitor de 16 ore , da.. saisprezece ore intr-un vagon de personal incredibil de urat mirositor.

Prima impresie mi-o facusem in Iulie , dar spre surprinderea mea nu s-a schimbat.Cum intri in Cluj zici ca ai dat nas in nas cu occidentul.Aeroport , mall gigant , istorie bine pastrata , traditie , viata de noapte ieftina si distractiva , oameni primitori cu accent cat se poate de molipsitor.Pe scurt Cluj e the place , daca vreti sa faceti ceva bine dragi romani , nu incercati , lasati nemtii si ungurii πŸ™‚

In prima zi , dupa drum , prima problema a fost cazarea…A avut si intarziere blestematul de tren , 3 ore , si am trecut cu mult ora la care se inchideau caminele.Noroc ca am dat de un camin care inca mai facea cazari , e adevarat , cu 25 de lei pe noapte , dar nu am avut de ales.

Plimbarile prin Cluj pot deveni interminabile , oricat de mult ai simti ca ai vazut parca tot mai vrei si te plimbi toata ziulica pe propriile picioare pana numai poti , intri in magazine de tot soiul , faci poze la tot felul de statui , pupi dejdemii de icoane din dejdemii de biserici si catedrale , bei cafea in cinci cafenele diferite iar apoi opt tequila in opt locuri diferite , te plimbi putin prin parcul Cetatuia , apoi prin cel al lui Mihai Viteazul , dai o tura prin Skate Park ca e aproape , intri in Piata Muzeului si iti umpli sticla cu apa de la tasnitoarea de langa statueta , iti cumperi o inghetata vieneza cu doua cupe si cornet glazurat , o savurezi langa Catedrala in timp ce admiri ruinele romane cat timp astepti sa se deschida Janis ca sa dansezi cu Pasaportul spre Iad(Passport to hell) in mana , obosesti, si noaptea , in deplina liniste mergi tip-til spre camin , fumezi ultima tigara a zilei cat timp te uiti la un film pe laptop si atipesti fara sa iti dai seama.Si gandeste-te ca a doua zi poti face si mai multe lucruri.

Cat despre Iron Maiden , impecabil concertul.Mi-au placut si Cargo in deschidere.Oh si Bruce Dickinson chiar zici ca practica arte martiale pe scena , nu-l poti opri pe omul ala cand are microfonul in mana si se afla pe o scena.Oameni geniali la concert , inclusiv niste englezi draguti care se asezasera langa noi , la bariera dintre A si B.Singurul lucru naspa a fost jetonul de 5 lei , o bere era un jeton , o mini-pizza de la Fornetti era un jeton.Cam scump , avand in vedere ca noi nu dispuneam de prea multi bani…In fine , am venit acolo pentru muzica , nu sa ne umplem burtile.

Nu o sa uit vreodata momentele petrecute aici , e pur si simplu altfel , este Ardealul , avea dreptate cineva cand spunea “Ardealu-i fruncea!”.Aici vin sa fac facultatea , am zis!

Ce alte orase de genul iti plac? Si in ce oras te-ai muta?

About Cheez

Everyday normal guy.

Discussion

5 thoughts on “Klausenburg

  1. Clar ca m-as muta in Cluj Napoca, orasul in care mi-am petrecut vacantele de vara. Am nepotelul nascut acolo si chiar i-am creat un blog.

    Am un sentiment aparte de fiecare data cand merg in vizita la Cluj πŸ™‚

    Posted by Peter Robert | August 22, 2010, 18:57
  2. Braaaasov 😑

    Posted by Roxana | August 25, 2010, 19:59
  3. Misto post. Chiar tare. Eu n-as fi reusit, defapt, chiar n-am reusit, sa descriu Clujul atat de bine, avand in vedere ca ma tot intorceam cu cuvintele la tequilla la 2.5 lei. Ultima tigara a zilei? Cam Metallicos tu asa :)).

    Q:Ce alte orase de genul iti plac? Si in ce oras te-ai muta?
    A:Mai intai vreau sa vad Timisoara si Sibiu. Dupaia, am un raspuns.

    Si apropo, treci peste neintelegerea aia. Am trecut si eu. Flesh pur si simplu a inteles gresit, si nu am dat vina pe voi, doar am presupus. Pur si simplu uitasem din calcul friptura aia scumpa si ochelarii. A fost doar, a big missunderstanding.

    Posted by s0mbrerit0 | August 28, 2010, 04:04
  4. Scuze pentru raspunsuri intarziate si pentru ca nu am mai scris timp de o saptamana , am fost la bunici πŸ™‚ worst week of my life…

    @Peter Robert: Si eu ma simt ca acasa in Cluj , nu am nici o legatura cu el gen rude sau cunostiinte , pur si simplu ma simt atras.

    @Roxana: Si Brasov e exceptional si imi place si mie foarte mult

    @lollercoaster: Troll?…just asking… β€œCele mai frumoase momente petrecute in tine.” , am spus asta adresandu-ma Clujului.

    @Sombrerito: No prob dude.Problems come and pass.This one passed πŸ™‚ Ma bucur ca iti place postul πŸ˜€

    Posted by Cheez | August 29, 2010, 20:42

Leave a Reply

