//
you're reading...
Jurnal de bord

Cronica verii mele


Deci.. Presupun ca asta e sfarsitul verii noastre dragi.Imi pare rau ca pleaca , ne lasa inghetati , la propriu , de la 1 Septembrie a venit un frig teribil in Constanta asa , ca sa ne trezeasca din betie.

Am primit mass toata clasa de la diriga , deschiderea liceului Luni la ora 9… apoi o ora de dirigentie.. dupa care 2 de informatica.. dupa care ultimele ore fara griji , pentru ca Marti intram deja in paine.Nu am de ce sa ma plang , a fost una din putinele veri active , in care nu am pierdut vremea mai deloc.

La inceputul verii , pe 26 Iunie am fost la festivalul Sonisphere , i-am vazut pe Metallica , Megadeth , Slayer si Anthrax , legende ale thrash metal-ului.

Apoi in Iulie am fost la scoala de vara pe limba germana , la Cluj , am cunoscut oameni geniali , studenti acolo.Cu ocazia asta am cunoscut si Cluj-ul , viata de student si viata de noapte dintr-un oras intradevar  deschis la minte.

Dupa aceea , pe 13 Iulie a fost prima mea zi de munca , ca ospatar la o terasa in Aqua Magic.Am lucrat o luna de zile , o zi cu o zi ca sa fac rost de bani sa ajung dinnou la Cluj , pentru concertul Iron Maiden.Pe 13 August m-am dus la munca , am muncit pana la 7 seara apoi am alergat pana acasa sa-mi fac bagajul pentru ca trenul meu pleca la 10.

Dupa un drum extenuant de 18 ore intr-un vagon de clasa a 2-a am ajuns in Cluj.Problema era ca nu am facut rezervare la camin.Asa ca am alergat de colo-colo prin tot campusul ca sa gasim un camin care ar putea sa ne cazeze.Am gasit , intr-un final , ne-am plimbat zilele ce-au urmat pana la Maiden prin Cluj de ne-au luat talpile foc.Fiecare biserica , catedrala , magazin , librarie , galerie , localuri modeste , piete , porumbei , inghetata , parcuri , tot am vazut.Pe 15 August i-am vazut si pe Iron Maiden , genial concert , geniala trupa.

Pe 17 am ajuns in Constanta.M-am despartit de prieteni si de ea , am ajuns acasa si am despachetat.Inca o luna mai era pana la sfarsit.Pai , plimbari pe plaja , focuri de tabara , tot pe plaja , betii pe plaja , betii in localuri , zeci de pachete de tigari fumate , zeci de sticle goale.Apoi am primit primul semnal de alarma: pe 1 Septembrie a venit frigul , si odata cu el ultimele 13 zile de libertate.

Eh , si asta e doar pe scurt , m-am bucurat de vara asta la maxim , am cunoscut lume noua , am redus numarul de ore petrecute pe net , mi-am largit orizonturile si mi-am albit noptile.Insa acum , clasa a 11-a , inca 5 luni pana la majorat , griji de pastrat , probleme de rezolvat si relatii de intretinut.

Cum a fost vara ta?Ai fi vrut sa fie altfel?

About Cheez

Everyday normal guy.

Discussion

10 thoughts on “Cronica verii mele

  1. Mi-a zis Vlad ca ati facut doua ore de info din prima zi. Credeam ca face misto de mine sau e doar o barfa plictisita. Sorry about that bro. Bine ca ai avut o vancata misto, rau ca (sa fim sinceri) nu te-ai odihnit cat trebuia (ma refer cu casa si munca si altele).

    Vara mea? Pff… m-am distrat. Nu la fel de mult pe cat as fi vrut. Dar a fost okay.

    Posted by s0mbrerit0 | September 16, 2010, 11:29
    • meh , pana la urma am facut 1 ora de info doar 🙂 apoi ne-a dat drumu’. ma , de odihna nu-mi prea pasa pentru ca daca dorm prea mult sunt plictisit si adormit toata ziua :)) acum de exemplu la scoala sunt mult mai energic ca fac de dimineata

      Posted by Cheez | September 16, 2010, 18:34
  2. vara mea a fost super. si eu am fost la cluj si eu am lucrat la aqua magic. m-am plimbat mult. m-am indragostit calumea, mi-am luat-o si in barba calumea ca sa fie tacamul complet. am invatat o groaza de chestii si am trecut prin niste stari pe care nu le-am mai avut ever …

    Posted by Ella :) | September 17, 2010, 22:21
  3. ah pai eu doar anu trecut am fost ospatar, anul asta am stat la frigider la inghetata sandwichuri bla … si pe 9 iulie am plecat de acolo

    Posted by Ella :) | September 21, 2010, 14:42
  4. Mda aqua magic decat sa ma mai duc acolo mai bine mor de foame!(vorba vine) ba vara asta a fost caterinca si m-am distrat din plin, toate ca toate sa vezi cum sa o fie vara lu 2011:X

    Posted by bomba san | January 11, 2011, 23:23

Leave a Reply

