//
you're reading...
Art

3D stuff and spaceshit


Am descoperit si eu Google Sketch Up de curand , tot pierzand vremea pe deviantart la sectia concursului EVE Online si lumea chiar scrie in descriere ce programe si ce tehnica foloseste.Unii aveau o schita desenata in Photoshop , altii o chestie 3D si de cele mai multe ori era creata in programul celor de la Google.M-am jucat si eu putin cu el , este absolut gratuit , foarte user friendly si usor de folosit.Am modelat nava cu care am intrat eu in concurs , screenshots mai jos.

How does the thing work

Pai e foarte simplu.Functioneaza pe sistemul de axe XYZ , care sunt colorate ca sa le deosebesti , incepi cu forme plane de baza , cum ar fi un patrat sau un cerc , sau poti desena orice forma vrei tu cu draw tool.Poti creea axele principale ale obiectului , de exemplu cea care stabileste centrul obiectului , in cazul proiectului meu curbura navei.Anyway , e un must-use-at-least-once-in-a-lifetime , il recomand tuturor , e foarte fun.

This slideshow requires JavaScript.

About Cheez

Everyday normal guy.

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

