//
you're reading...
Jurnal de bord

Rock’n’roll bolnav


Acum 3 zile m-am trezit cu o durere ingrozitoare de gat si nu puteam sa respir cum trebuie.Tuseam ca un bosorog si abia puteam sa vorbesc , ma apuca tusea si cand radeam!Am mers le medicul de familie pentru un control , sa aflu si eu ce am.Am fost cu tata… care stie ca fumez.Prima intrebare a doctorului:”Fumezi?“.Tata , prompt cum e el de obicei , a spus “Da , cum sa nu fumeze”.De aici a rezultat o serie de explozii , chipurile raspunsuri la problemele mele antecedente cu plamanii.Am primit un antibiotic puternic care are reactii secundare groaznice , depresie , durere de cap , amorteli.Niste injectii , ca sa imi ciuruiesc si curu bine sa tin minte , si alte doua pastile de plamani care provoaca somnolenta.Oh , si de acum o sa ma vedeti ca astmaticii cronici , cu pulverizatorul in buzunar , pentru ca daca fac efort incep sa respir greu.Si…cel mai important , mi-a zis doctorul sa ma las de fumat neaparat pentru ca la problemele mele nu se accepta asa ceva si e foarte serioasa treaba.Greu cu sanatatea asta.Tot o sa trag eu o tigara din cand in cand , dar nu un pachet intreg.

Si asta e cu dedictie pentru toti oamenii cu probleme la plamani:

Daca ai afla ca de fiecare data cand racesti faci o criza respiratorie , te-ai lasa de fumat?

About Cheez

Everyday normal guy.

Discussion

One thought on “Rock’n’roll bolnav

  1. Glumesti? NORMAL CA NU!

    Posted by s0mbrerit0 | September 21, 2010, 20:46

Leave a Reply

