//
you're reading...
Jurnal de bord

Rusinos


Incercarile de postari sunt cele mai rusinoase lucruri pentru un blogger , ma jur.

Am in drafts o gramada de posturi vechi de aproape un an in care vorbesc despre ai mei ca ii urasc ca nu imi fac cartofi prajiti in fiecare seara sau nu-mi dau bani de buzunar in fiecare zi , oh ce sa mai zic despre posturile despre bunica-mea , jale cu alea.

Mama , dar alea postate!Lamentarile esuate care nu-l pun pe ganduri nici macar pe cel mai aprig cititor.Cred ca va intoarceti si borati la alea dupa care inchideti fereastra si numai vizitati blogul vreodata.

Sau posturile cu promisiuni! (Laughs out loud)Spre exemplu: Am sa deschid un nou blog maret cu 10 mii de utilizatori! Am sa desenez mai mult! Am sa citesc o carte! M-am gandit sa ma bag pe nu stiu ce stil de muzica!Am sa ma uit la mai multe filme! etcetera etcetera…

Oh un alt lucru lame sunt hate posturile!Post-urile in care iti injuri dusmanii si le urezi tot raul din lume sau alea in care o faci pe fosta ta prietena curva ca ti-a dat papucii.

Ideea e ca decat sa scrii asa ceva , mai bine nu mai scrii deloc…Daca ai de gand sa scrii doar lamentari , cumpara-ti o agenda de la librarie si scrie tot ce nu-ti convine acolo.Nu ne pasa ce nu iti convine , chiar nu ne pasa , decat daca e amuzant…sau daca ne pune pe ganduri…ceea ce in multe cazuri nu este.Cu asta inchei , si NA! ca sa fie si postul asta unul lame voi promite ca nu mai scriu porcarii!Jur pe orice culoare vrei tu.

About Cheez

Everyday normal guy.

Discussion

2 thoughts on “Rusinos

  1. posturile cu promisiuni sunt cele mai nasoale:)) “mda, o sa fac un update la post cand imi mai aduc aminte ceva” “o sa fac un update maine, pun si poze, nu stiu ce” – partea cea mai rea e ca ti-e lene sa dai edit la post sa stergi cacaturile astea…

    Posted by Lumina Rosie | December 22, 2010, 14:26
    • Exact asta vroiam sa zic :)) si e nasol cand intri pe alte bloguri pe care chiar le citesti si promite autorul review la nu stiu ce si abia astepti sa vezi ce scrie si defapt a fost doar o promisiune zadarnica. Lame…

      Posted by Cheez | December 24, 2010, 14:11

Leave a Reply

