//
you're reading...
Game Reviews

Fallout New Vegas


Un joc foarte bun , marca Bethesda , bineinteles.Nu voi spune prea multe despre acest joc , doar cateva trebusoare mici , care au facut diferenta intre Fallout 3 si asta.

The Plot

Jocul incepe atunci cand tu mori.Da , in primul cinematic esti intins pe sol iar un tip isi cere iertare ca trebuie sa faca asta si te impusca in cap.Apoi te trezesti in cabinetul unui medic din Goodsprings , un orasel foarte prietenos.Ei bine , din oraselul ala incepi sa tot umbli pe ici pe colo gasesti questuri absolut peste tot , toti au nevoie sa le rezolvi cate o problema iar tu , de dragul XP-ului , o vei face.

Dar acum trebuie sa ai grija cui ii rezolvi questurile.Exista factiuni…Nu mai poti fi cu unu cu altu ca un mercenar , ca in Fallout 3 cand de exemplu faceai questuri pentru Brotherhood of Steel dar ai activat bomba nucleara din Megaton sarind in aer.Acolo era doar o mica scadere de karma.

Factiuni

Sunt destul de multe factiuni in joc , fiecare orasel sau asezare este considerata o factiune…insa cele mai importante sunt NCR(North California Republic) si The Legion.Una din taberele astea doua trebuie sa alegi pe parcursul jocului , sau nu , poti fi independent , sa-l pacalesti pe Mister House si sa…mai bine nu va mai zic..

Ai o anumita reputatie pentru fiecare factiune , scade sau creste in functie de deciziile tale.Daca ucizi membrii ai factiunii respective , reputatia iti scade dramatic.Daca ai o reputatie scazuta cu o anumita factiune , vendorii lor vor refuza sa-ti vanda echipament , unii din ei te vor ataca , vor refuza sa vorbeasca cu tine etc etc etc.Ideea e ca ar trebui sa fii prieten cu toata lumea ca sa reusesti in jocul asta , mai putin factiunea pe care ti-ai ales-o tu ca adversar.

My Choices

Eu am ales sa fiu de partea NCR.Iti da un sentiment de Call of Duty jucand rolul unui soldat , pe bune.Am trecut pe parcursul jocului de la Flamer si MiniGuns la Sniper si That Gun , o alegere nu prea inspirata avand in vedere ca nu au nici cea mai mica legatura… Mi-am facut eu skillurile pe parcurs si m-am descurcat si am devenit epic.Am urmat NCR cu fiecare ocazie , am respectat fiecare ordin , am adus pace in Freeside si in The Strip.Am omorat fiecare Legionar cu un glonte in cap.Si in final ce primesc?Un cacat de final.

Finalul

Am mai auzit lume care zicea ca finalul e sec si nu te surprinde cu absolut nimic.In fallout 3 aveai de ales  sa fii un las si sa o lasi pe paladina aia sa moara in locul tau si sa fie considerata ea un erou cazut la datorie sau sa intri tu in camera gazata , sa dai drumu la apa , sa salvezi lumea , si sa fii un adevarat erou. Totul foarte dramatic , cu un cinematic frumos , aproape ca iti dau lacrimile la finalul ala.Insa aici , au dat-o in bara.Dupa toate prin cate treci , te alegi cu o batalie pe Hoover Dam absolut imposibila daca esti NCR , legionarii apar DIN TOATE PARTILE si n-ai cum sa nu mori(recunosc , am folosit cheat de God mode) iar dupa ce ii omori pe toti legionarii aia , apare comandantul armatei NCR si te felicita ca esti smecher si bazat si ca sunt mandrii sa te aibe in armata lor.Dupa care ruleaza filmuletul cu prea cunoscutul mesaj “War , war never changes.”.Sec..

Concluzia

Un joc foarte bun , grafica excelenta ,  plot super , treaba cu factiunile imi place , imi place ca ai companions , doar finalul m-a dezamagit…

Rating

  • Grafica 9.50/10 – Bethesda rules , a pierdut 0.50 pentru ca personajul se misca ca un Redneck si sare ca un pampalau.
  • Soundtrack 8.50/10 – Fiecare linie melodica merge cu situatia in care te afli.
  • Storyline 8/10 – 10 pentru storyline-ul de pe parcursul jocului , 5 pentru final…
  • Gameplay – 10/10 – gameplay-ul fallout nu se poate compara cu nimic.

Nota finala: 9 – un joc excelent.

About Cheez

Everyday normal guy.

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

