//
you're reading...
Art, Jurnal de bord

Extreme tatoo


Inteleg ca tatuajele sunt ceva foarte popular si apreciat si frumos si foarte interesant , nou si toata lumea vrea unul dar , frate , conteaza si unde esti tatuat si design-ul tatuajului.Spre exemplu de ce ti-ai tatua OCHII?…Niste ciudati au facut si asta.Punkisti convinsi probabil , care fac absolut tot ce e nonconformist.Cateva poze rated R for Retarded…

Am mai intalnit un fel de tatuaj extrem , dar chiar imi place ideea.Tauaj PE INIMA.Deci da , literalmente pe inima , iti desface pieptul si iti tatueaza ceva chiar pe organ.Incredibil nu?

About Cheez

Everyday normal guy.

Discussion

6 thoughts on “Extreme tatoo

  1. PE INIMA?!Pe inima?!M-am uitat pe site-ul de la true love tattoos(aparent,astia au venit cu ideea) si totul pare o mare gluma ;\

    ps:thumbs up for rene magritte(header-ul)

    Posted by Adeline | January 7, 2011, 11:11
    • rene magritte e genial! cat despre tatuajul pe inima nu stiu ce sa zic , si mie mi se pare un pic cam fake toata chestia…
      tatuajul pe ochi e CIUDAT!

      Posted by Cheez | January 8, 2011, 02:31
  2. De ce ti-ai face tatuaj pe un organ? Nu-l poate vedea nimeni :))

    Posted by Gabi | January 9, 2011, 18:37
  3. Oricum, din cate stiu sunt tatuaje pe ochi mai super, cum sunt cele pe iris. De exemplu cum am eu si tu ochii caprui, baga cu seringa putina vopsea albastra, dar care nu acopera intreg irisul. Mi se pare o chestie exagerat de tare.

    Posted by Gabi | January 9, 2011, 18:39
    • yea that’s awesome , dar ciudatii astia isi tatueaza ALBUL OCHILOR…why would you do that , seriously?
      ah si tatuaje pe organ , plm nu stiu. ce-ar fi sa-mi scriu “Anca” pe inima?Cred ca m-ar bate si mi-ar spune ca sunt fraier ca si asa nu are cum sa vada tatuajul. :))))

      Posted by Cheez | January 10, 2011, 21:51
  4. Hah, tatuajul pe inimă e probabil unul din cele mai proaste idei. Asta, pentru că n-are lumea cum să-l vadă. Nu asta-i idea unui tatuaj? Canvas pe propriul corp? Și nu-i rostul unui tablou să fie văzut?

    Meh. Măcar cu tatuajul ocular poți arăta ca un fremen. ”Long live the fighters”.

    Posted by Wolfie Fjordstrøm | January 11, 2011, 21:54

Leave a Reply

