//
you're reading...
Ganduri absolut random, Jurnal de bord

Singurel?


Cred ca una din cele mai mari frici a oricarui om este frica de a ramane singur.Parca totul decurge altfel cand pur si simplu sta cineva langa tine sau cand te ajuta cineva cand vine vorba de diverse probleme serioase sau nu.De asta se zice ca “unde-s multi puterea creste” , singur nu faci nimic.Singur nu ai chef de nimic , nu ai spor la lucru , nu ai noroc , nu ai rezultatele pe care iti doresti sa le obti si te simti neimplinit ca persoana.Pe scurt , singur nu faci nici doi bani romanesti!

Hai sa studiem cazuri particulare ale singuratatii.Cand stai singur acasa , parintii sunt plecati la munca si fratii sau surorile au scoala de dup-amiaza tu ce faci acasa?Eu sincer , ma plictisesc , n-am chef de munca , joc ceva 3 ore continuu sau ma uit la 3 filme consecutiv.Cand nu ai prietena ce faci?Aici depinde de fiecare , cateodata daca ai iti sporesti cheful de treaba si de viata in general , dar in alte cazuri iti piere cheful de viata , aici e foarte discutabila situatia.Cand ai un proiect de facut , sa zicem webdesign , administrarea unui forum sau tehnoredactarea unei reviste de unul singur , ce poate iesi?Probabil o chestie care nu ii va placea nimanui pentru ca nu ai avut o echipa cu care sa te sfatuiesti sau sa faci un brainstorming serios.Va spun , brainstorming de unul singur e aproape imposibil , nu degeaba se numeste brainstorming , asa cum o furtuna nu va avea niciodata loc  cu o singura picatura de ploaie.

Unul din cazurile cele mai serioase ale singuratatii , zic eu , e atunci cand esti adult si esti singur.Ai o garsoniera , sa spunem , insa doar tu locuiesti in ea.Singurii tai prieteni sunt colegii de servici cu care mai iesi la o bere dupa munca , nu esti iubit de nici o femeie.Ce faci in cazul asta?Simplu , te apuci de WoW…

About Cheez

Everyday normal guy.

Discussion

2 thoughts on “Singurel?

  1. Bună asta cu ”Te apuci de WoW”. Meh. Viața devine tristă după ceva timp de trăit cu servici lame, plus trăit singur, plus un MMO.

    Anyways, eu, când n-am ce face.. nu fac nimic. Adică, stau degeaba timp de minute-ntregi, gândindu-mă ce să fac. După care, m-apuc de un joc, dac-am chef. Dacă nu, citesc ce-mi cade-n mână sau dau cu ochii peste website-urile din bookmarks. Dacă nu, dorm.

    Meh.

    Posted by Wolfie Fjordstrøm | January 12, 2011, 23:11
    • Eu ma simt vinovat ca imi omor timpu daca stau chiar degeaba :))) chiar si cand ma joc , ma rog…
      Zilele astea cel putin nu cred ca am stat 2 minute degeaba cat am stat acasa… tot cu vreun caiet la vreo materie deschis invatand sau facand tema + tableta grafica bagata in calculator incercand sa mai desenez cate ceva.

      Posted by Cheez | January 13, 2011, 00:10

Leave a Reply

