//
you're reading...
Ganduri absolut random, Jurnal de bord

Neglijenta


Oh , se pare ca iar am neglijat blogul asta…Dar cum mama dracului sa fac sa nu se mai intample asta…chiar nu stiu…

Ma gandeam la o relansare , insa nici macar asta nu pot face deoarece nu am timp!Ma gandeam la relansarea blogului meu vechi creat impreuna cu Wolfie (Cheezy moments adica) insa nici asta nu am facut.De ce?Lipsa timpului…sau cel putin lipsa aparenta a timpului.

Cat poate dura sa scriu un post?Cateva minute cred…insa pana ma apuc mai trec alte cateva minute , probabil zeci de minute si (surprinzator) , renunt la asta.

De curand m-am apucat de arhitectura!Deci cu desenu artistic mai usor de acum incolo… doar cate un sketch din cand in cand , cand imi fac timp pentru asta.Nu pot spune decat ca sunt psihologic ucis de noul stil de desen (eu fiind obisnuit cu linia artistica.. acum trebuie sa o fac dreapta si fara variatii si toate alea…) , folosesc T si echere de 30,60,45 de grade si mna…Dar nu pot spune ca nu imi place!Ba din contra!Am inceput sa devin aproape obsedat de unele teme pe care mi le da profu si care mi se pare imposibile.Ma gandesc cum sa le rezolv cand mananc , cand ma joc , la scoala , etc…Si asa ajung la un rezultat bun.E greu tata , dar trebuie , ce sa-i faci!Trebuie sa-mi construiesc si eu un viitor cumva , si sper ca mi-am gasit calea potrivita.

Pai , incerc sa ma tin cumva de scris pe blog de-acum incolo , e un fel de a scapa de stres.

About Cheez

Everyday normal guy.

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

